Voicy vin Å¿uject de conÅ¿olation. Le 30. nous commençames vine neufuaine en l'hon- neur de la bien-heureuÅ¿e Vierge; nous auions fait ce vÅu, afin qu'il pluÅ¿t à Dieu tirer Å¿a gloire de la ma- ladie d'vne femme de noÅ¿tre bourgade. Ce qui nous a
toit lors qu'on le penſoit, l'vn d'eux dit à l'aureille à . ſon compagnon, tout noſtre malheur ne vient, ſinon de ce que nous ne prions pas Dieu. Le P. leur expliquant ...
perieur, ce charlatan eſtoit encor dans la cabane, nous. trouuaſmes le Pere, la mere, & quaſi toute la famille à la porte, ce vieillard nous fit incontinent ſigne, & nous diſt tout bas, que nous nous en retournaſſions; contentez-vous, diſt-i
quelque perſonne pour demeurer en ceſte forte au- pres de luy, il eſt tellement obei, qu'on croiroit ce- luy-là bien ingrat qui luy refuſeroit ceſte courtoiſie,.
canots d'eſcorce qui ſont fort petits; Mais quäd il fut queſtió de feparer les enfans de leur mere, la ten-. dreſſe extraordinaire que les femmes Sauuages ont.
ment ainſi, & nous les appellons des Diables. Eſtans entrez il leur enuoye querir l'ame de celuy, ou de ceux qu'ils veulent tuer. Si ces perſonnes ſont d'au-.
morts entre vos mains, carie fçais bien que vous en auez grand foing, lors qu'on me rapporta ces paroles, mes yeux en furent auſſi toſt frappez que mes oreilles. Les parens de Satouta, voiant que la contagion efgorgeoit les Hurons en leur païs,
l'hoſtel Dieu de cette ville de Paris, & deſ pens, dom- mages, & intereſts dudit expoſant : Nonobſtant toute clameur de Haro, Charte Normande, Privileges,.
propria efficacia anche in caso di perdite di corrente (erbe a contatto col cavo, isolatori fuori uso, ecc...). Una serie di spie di controllo permette di verificare : il ...
Belot, dit de Monfort. de Iouy. Bertrand natif de Seſane, preſens ... Frere Claude de Vaüuillier Penitencier de Moleſme. M. Bareton Chanoine grand Archidiacre ...
Manitou, & quand nous parlons du Diable ils l'appel-. 1ent le meſchant Manitou. Or tous ceux qui ont quel- que cognoiſſance particuliere auec le Manitou bon ou.
effect, il s'eÅ¿toit mis en grande cholere, Å¿e figurant qu'on le vouloit induire à croire en Dieu par menaces. & par force, & pour monÅ¿trer que Å¿on cÅur ne Å¿e laiÅ¿-
marteau pour la truelle. Enfin nous en sommes là encore, après plusieurs enquestes et travaux, à dis- puter s'ils ont aucune parolle qui corresponde droicte-.