Lou LEVY's solo on the chord changes to œ œœ œ œœ n œ n œ œ œ œœ b 4 œ œ œ œ œ b ‰ n œ n œ œ œœ œ nœ œ œœœœ & b 4 œ œnœ
WOODY'N YOU CD: The Lou Levy Trio
b Maj7 A min7( b 5) D7 G min7 C7 œ œ bœ œ œ nœ œ œ œ # œ >œ n œ œ œ n œ n œ . œ œ œ n >œ œ # >œ œ n œ b Œ ‰ œ J &b b œœ œœœ > b b r F min7( b 5) B 7 E Maj7œ œ œ œ œ œ n œ œ œ œ œœ œ n œ œ # œœ œœ 3 bœ œ > œ œ b œ œ œ œ b œ œ n œ Œ œœœœœœ & b b bœ J‰œ œ œ œ > > 5 b 7 A min7( b 5) A 7 G7 C > 3 œ œ n œ >œ œ œ n œ œ > 3 3 #œ #œ nœ œ œ n œ œœ œ œ 3n œ b œ b œ œ œ > # œ œ b œ n œ n œ œ #œ Œ œ œ nœ œ Œ nœ &b b E
b7 b E Maj7 -œ 3 bœ œ nœ œ œ œ nœ nœ œ bœ #œ nœ œ œ œ bœ b j œ œ b œ b ‰ œ œ œ Œ & b œ bœ œ œ œ Œ # œ > 13 b b b B min7 B min7 A7 A Maj7 3 > > 3 œ > > j n œ œ œ œ b b ‰ n œ œ # œ ¿ b œ œ œ œ n œ J b œ œ œ œ b œ b œ œ >œ ‰ >œ œ œ œ b œ & œ k. œ œ œ J œ œ œ œ nœ > > 17 œœ b œ œ n œœ b œ œ F7 n nœ bœ œ nœ bœ œ b œ n œ b œ œ œ œ nœ bœ œ nœ #œ nœ nœ #œ b nœ ‰ b b & 9
F min7( b 5)
B
21
A min7( b 5)
b œ bœ nœ nœ bœ œ & b b nœ œ bœ nœ nœ bœ œ n œ b œ œ b œj ‰ ‰ # œj n œ œ œ n œ n œ œJ ‰ Œ b œk n ¿ n œ b œ > > 23 b b A 7 G7 G 7 3 b b >œ œ œ œ j b ‰ b œ n œ & œ œ œ b œ œ œ œ nœ œ nœ bœ œ nœ œ bœ œ œ ¿ nœ > > 26 b b b F min7 B 7 E /B >œœ >œœ œœ œ œ œ n œ œ œ œJ >œ œ œ œ b >œ b b œ œ œ b b œ ‰ Œ ‰ œ ‰ ‰ n œœ œœ œœ ‰ œœ œœœ & b œ nœ œ œ œ œ > J J > 29 3
Åâ Ã. D. Ë. D. The Preacher. (Horace Silver). (Eb). Chorus de Gerry Mulligan. Album : Gerry Mulligan and the sax section : Songbook. Chez Pacific Jazz 1957.
In the movie soundtrack the tune was played in the keys of D major and B major. To fascilitate changes comparison I transposed the original version to the key of ...
The Amazind Bud Powell Vol. 1. ==- SAà®®à¯. AMIN7. Night In Tunisia. The Armazind Bud Powell Vol.2. GMIN. பà®à®¿à®¤à¯à®¤à®µà®°à¯à®à®³à¯. à®à®¾à®à®¾à®µà®¾à®¤.
FT-. Cm B7 got my man, who could ask for an- y - thing more? E. EA7. D. Am. Faim. D7+5. ப. 37. F#m7.5'6'. ----. -. TITUTE! (d. Man. Tru - HE,. பà¯à®ªà¯'t. Hind him,.
(monk. + Herbie Hancocks. Changes. (A) Emi. C. D. Fi. /'armis. 67 19). ITN. FR F). "PIE,. De. A,7) ALLA. A%97). 16: Batu Cm70). 465) PAB. ,. #/C# F. # F. # PBT.
harmonic cadences to al chord or for some indication of a tonic sound or key area. ... (note direct or indirect resolution of dominant 7th chords, use parentheses.
OMINO GWIN72 7 AMIN 01693 GMIN7 67. Bp oto ..? ............be? - 4 dois. F. MAD D MINT GAINZ 07 AWIN? 07 GMIN? 27. 664 do obo obog..obo...!! to be my too.
In your own sweet way, Misty, In a sentimental mood, Peace, Wave , On green dolphin Street ,. Night and day, Stella by starlight, My foolish heart, Have you meet ...
3 TAKE THE 'A' TRAIN C/Ab NRB 1. Duke Ellington « The ... John Coltrane « Live At The Village Vanguard » Impulse ... Coleman Hawkins « Body & Soul » RCA.
... Klavier, Pianisten, Pianist, Improvisation, American Songbook, Real Book, Jazz, ... Hard Bop, Free Jazz, Latin Jazz, Bossa Nova, Sa mba Pop, Rock, New Age, ...
Kenny Barron « The only one » Reservoir. 3 TAKE THE ʻAʼ TRAIN C/Ab NRB 1. Duke Ellington « The Blanton-Webster Band » RCA. Duke Ellington And Billy ...
Jo g to go o. GAINZ 07 Mar bby tel. ....." bgoteofo e . ... MA17 e. EMIN765 A7 OMINO. 9. $. f. G7 oto oto to bo boboober. 66°. GUINT. 27. FMA37. FM:7 obobobobo.
Ex.16j from Billy Strayhorn's 'Chelsea Bridge' employs mode IV of the melodic minor scale in a parallel fashion for the first two measures of the tune (Eb13 (#11) ...
Till The Clouds Roll By » (1917). - « Always » (1925). - « Smoke Get sIn Your Eyes » (1933). - « Night And Day » (1932). - « In a Sentimental Mood » (1935).
La fumée de la cantine est comme la nuit qui vient. Voix hautes ... Ils sont toute ma lumière dans la nuit noire .... Je fume un cigare à Tarascon en humant un café.